Content Marketing

Efektywny marketing decyduje o rynkowym istnieniu marki. Chcesz być w na pierwszej stronie wyników Google? A najlepiej na samej górze TOP Google?

Jak to osiągnąć?

Poprzez content marketing. Unikalne i wartościowe dla klientów Twojej marki treści, zwane też marketingiem treści. Jeśli chcesz, aby Twój produkt został gwiazdą sprzedaży, aby klienci pożądali go i czekali z niecierpliwością na każde spotkanie, każdy kontakt, daj zrobić z niego bohatera fascynującej opowieści.

Storytelling i copywritting to nasza specjalność. Pasja i profesja. Dzięki niej tworzymy fabuły wokół produktów – scenariusze zwycięskich historii, które później opowiadamy poprzez stronę www – web marki, w Social Mediach, gdzie produkt – nasz bohater spotyka się ze swoimi fanami i na portalach oraz blogach, które rozwijają czerwony dywan i udostępniają swoje ścianki, jeśli zobaczą w nim gwiazdę.

Słychać fanfary? O tak!

Dzięki strategii komunikacji marketingowej takie działania można zaplanować i konsekwentnie realizować, elastycznie reagując na zmienny rynek mediów społecznościowych – Facebooka, Instagrama, YouTube, Twittera, czy Pinteresta lub Google+. Każdy z nich inaczej posłuży podniesieniu rozpoznawalności i budowania wizerunku. Zbuduje tętniące życiem relacje i zaangażowanie fanów. Wpisy na blogu, dyskusje i artykuły na portalach, sesje backstage i filmy, jako elementy e-PR pomogą w zdobyciu scen rynków, które są do zdobycia.

Dajemy naszemu bohaterowi doświadczoną i kreatywną ekipę.

Analizujemy z punktu widzenia jego fanów, czy większy sukces odniesie jako bohater mistrzowskiego filmu akcji, czy fascynującego fantasy.
Może uwiedzie emocje i rozbudzi pragnienia.
A może to urodzony komik, który rozbawi do łez i podrzuci fanom jakieś kultowe powiedzonko – wirusowo rozprzestrzeniające się w sieci?

Określenie osobowości naszej gwiazdy to bardzo ważny moment w wyborze działań  budujących świadomość marki.

Jaką osobowość ma marka produktu? Jakie treści pisać, żeby stworzyły historię rynkowego sukcesu?

Pytajcie. Odpowiemy.

Po polsku, angielsku, francusku, włosku i węgiersku 🙂

„Moją misją jest wspieranie dobrych relacji w biznesie,
takich które budują ludzi, wzajemne zrozumienie i współdziałanie.”

Pytajcie. Odpowiemy.

Po polsku, angielsku, francusku, włosku i węgiersku 🙂

Scroll Up